TESLİMAT
İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size MNG Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.
Siparişiniz 24 ile 48 saat arasında MNG Kargo’ya teslim edilir. MNG Kargo siparişinizi teslim aldıktan sonra sizi sms ile bilgilendirir ve bulunduğunuz bölgeye göre 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim eder.
Mobil bölgelerde teslimatların biraz daha uzun sürebileceğini lütfen dikkate alınız. Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimatınız ilk iş günü içerisinde yapılacaktır.
DEĞİŞİM
Satın almış olduğunuz üründe; ürünün tekrar satılabilme özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşulu gerekmektedir.
Değişim işlemlerinde fatura ibrazı zorunludur.
Değişim süresi elinize ulaştığından itibaren 7 gündür.
Abiye Ürünlerde model ve beden değişim süresi süresi 2 gündür, iade yapılamamaktadır.(1 Defaya Mahsus)
Aksesuar ve kampanya ürünlerinde iade ve değişim olmamaktır.
Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız MNG Kargo aracılığıyla (357062710) kodu ile göndermeniz gerekmektedir.
Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Online alışveriş sitemize girdikten sonra istediğiniz ürünü ve ya ürünleri sepetinize ekleyiniz. Sipariş notu bölümüne "DEĞİŞİM BAKİYEM VAR" yazmanız ve Ödeme adımında KAPIDA ÖDEMELİ'yi seçmeniz gerekmektedir.
Değişim kargonuzu rahat bulabilmemiz için alış- veriş yaptığınız isim soy isim ve telefon numaranızı kargo gönderimi esnasında yazmanız rica olunur.
Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır.
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.